czwartek, 5 czerwca 2014

Wracam



Tak dużo zajęć, tak mało czasu... 
Wszystko bardzo ważne, a blog cierpliwie czekał i pewnie nadal nie miałabym na niego czasu, gdyby
nie cudowne olśnienie, które miałam wczoraj. Prezentuję nową formę mojego blogowania spowodowane brakiem fotografa. Zdjęcia będą totalnym amatorstwem w moim wykonaniu ale to chyba lepsze niż grobowa cisza c: 

Życzę więc miłego oglądania dzisiejszego outfitu i całokształtu mojego dnia.
Z racji choroby szału nie ma, ale zawsze coś ;)








Zapraszam do komentowania, oraz odwiedzania instagrama: beebenek


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten outfit! A toffife mmmm aż mi smaka zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, zachęcamy do pokazania swojego bloga w naszym nowo powstałym Katalogu Blogów Modowych w Polsce www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog! Jestem pod wrażeniem! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń